Wednesday, May 14, 2008

alhamdulillah, segala puji bagi Allah swt...kerana Dia aku masih bernyawa hingga ke hari ini. sehingga aku masih berkesempatan untuk menyambut ulangtahun kelahiranku pada hari ini iaitu yang ke28. ye, hari ni pada tanggal 14 mei adalah hari jadiku..yeah..yeah..

hari jadi kali ini aku rasakan yang paling bermakna sekali mungkin sepanjang hayatku..kerana selain mendapat kejutan hari jadi pada tepat 12 malam oleh rakan-rakan serumahku, aku juga mendapat 'hadiah' yang tidak ternilai yang aku idam-idamkan selama ini..iaitu mendapat pekerjaan baru yang ku anggap cukup terjamin..Alhamdulilah..

aku mendapat kejutan dari rakan-rakan bersama sebuah kek dari secret resepi u...mahal tu...
dan ini jugalah buat pertama kali rasanya aku meniup kek khas untukku sendiri..hehe

selain itu, pada pagi hari jadiku ini tiada apa yang istimewa, cumanya seperti biasa aku meneruskan rutinku sebagai seorang wartawan, menyiapkan artikel yang ditugaskan..
oh ye baru aku ingat, pagi ini dalam perjalananku ke ofis, tiba-tiba keretaku tersayang (ekceli kereta ayahku) meragamlah pula..tiba2 sajjer enjin mati..mati, start balik, mati start balik..mungkin jalan tengak slow dia buat hal...bila aku press minyak banyak2, barulah dia ok ..
tengoklah nanti, mungkin balik kerja petang ni, aku singah ke workshop yang sudah biasa aku kunjungi , nak tengok apa yang tak kena dengan 'buah hatiku' itu..huhuhu

so, dah takde apa yang ingin kucoretkan lagi kot..
cuma harapan dan doaku kepada Ilahi, agar aku dipanjangkan umur, dipermudahkan segala urusanku, sentiasa mendapat hidayah dan perlindungan dari-Nya..amin

sekali lagi...
hepi besday to me..

2 comments:

admin said...

hepi besday tu yu,
hepi besday tu yu,
hepi besday tu yuuuuuuuu....

Selamat hari lahir :-)
semoga dirahmati Allah selalu

izhryn said...

hepi belated besday 2 u.. erm.. xde rezeki lg utk wish ira pd waktunya.. i.allah, coming 14th May i will be on ur list to wish your besday hehe.. ;-}